3 stycznia 2013

Kwietniki z opon

Witajcie kochane :)

Kolejny raz, korzystając z chwili wolnego czasu piszę do Was notatkę, której tematem przewodnim są wszelkiego rodzaju kosze, kwietniki, łabędzie i inne cuda zrobione z opony. Z racji tego, że w mailach i komentarzach najczęściej pytacie mnie właśnie o nie - niestety przykro mi to stwierdzić, ale moja biżuteria już od jakiegoś czasu blednie w cieniu drugiego życia opony. W wyszukiwanych słowach kluczowych najczęściej wpisywane frazy w tym zakresie to:

1. Kwietniki z opon
2. Łabędzie z opon
3. Ozdoby z opon
4. Rękodzieło z opony
5. Jak zrobić kwietnik z opony
6. Cuda z opony
7. Kosz z opony
8. Kosze na kwiaty z opon samochodowych
9. Tutorial kwietnik z opony
10. Z opony do ogrodu
11. Coś z opony od auta
12. Rękodzieło łabędź z opony
13. Drugie życie opony
14. Coś z niczego opona
15. Na gazety z opony
16. Opona kwietnik kupię
17. Wykonanie kwienik z opon
18. Kurs na łabędzie z opony
19. Czym wyciąć kwietnik z opony
20. Prawdziwe cuda z opony

Oprócz tego, bardzo często zdarzają mi się angielskie frazy w wyszukiwarce google, ale jakim cudem i dlaczego wujek Google przekierowuje je na mojego bloga - nie mam pojęcia. Być może jest to zasługa tego zdjęcia, gdzie wykonany przeze mnie kwietnik z opony został zamieszczony na zagranicznej fan page :)


Najczęściej wpisywane słowa kluczowe w języku angielskim to: 


1. Cutting a tyre
2. Turn a tire inside out
3. Garden show from tyre
4. How to make something from tyre
5. Tyre art 
6. Art made from recycled tires
7. Flower planters from recycled tyres
8. Tire swan for sale 
9. How to cut a tire
10. Tire planting stand 

Specjalnie dla wszystkich tych, którzy odwiedzają mojego bloga w poszukiwaniu inspiracji do wykonania oryginalnej ozdoby, wykorzystując przy tym stare opony, zebrałam kilka zdjęć:


Ciekawy stolik z opony pomalowanej na żółto z wierzchu obity dekoracyjną tekturą. Nie potrafię sobie jeszcze tego wyobrazić, ale z pewnością spróbuję swoich sił. Póki co z niecierpliwością czekam na wiosnę kiedy to sezon na wiosnę ruszy pełną parą. 










zdjęcia pochodzą ze strony: Reciclar es crear na fb. 

Więcej notatek, a w nich wskazówek, informacji, a także zdjęć dotyczących tego jak wykonać łabędzia lub kwietnik z opony znaleźć możecie u mnie na blogu tutaj:

1. 'Stara opona, nowe życie - klik!
2. Sezon na rękodzieło z opon - klik!
3. Opony życie po życiu - klik!
4. Drugie życie starej opony - klik!

Na koniec prezentuję Wam jeszcze raz moje wyroby z opon: 






Pozdrawiam 
Aurinka :)

30 komentarzy:

  1. Nie sądziłam, że z opon można wyczarować takie cuda:) Fantastycznie to wszystko wygląda!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w rzeczywistości wyglądają jeszcze lepiej :)
      Pozdrawiam gorąco moją stałą czytelniczkę i oczywiście zapraszam częściej :)

      Usuń
  2. Ja osobiscie przychodze sie tu "nachapac" pieknej bizuterii :) Te kwietniki w glowie mi sie nie mieszcza do tej pory, potwierdzam ponownie - boskie sa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "nachapać" - :D rozwaliło mnie to słowo :D hehe pozdrawiam :):):)

      Usuń
  3. Jestem pod ogromnym wrażeniem, nie spodziewałam się takich cudów z opon. Nie wiedziałam, że coś takiego się tworzy. Przepiękne kwietniki!!!Po prostu mnie zatkało, idę szukać swojej szczęki:}ale będę zaglądać i śledzić:}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, serdecznie zapraszam do siebie częściej i mam nadzieję, że nie odbije się to na Twoich zębach ;))) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Super, wyobraźnia ludzka nie zna granic :) Zwykła opona, a takie fajne rzeczy można wyczarować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ludzka wyobraźnia jeszcze nie raz nas zaskoczy ;) Pozdrawiam

      Usuń
  5. ten recykling bardzo mi przypadł do gustu , szok ........

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam na żywo taki kwietnik w WTZ w moim mieście i nie mogłam uwierzyć, że to z opony :D
    Twoje prace są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, wiele osób nie może uwierzyć, niektórzy myślą że to z betonu albo drewna, ale ja potwierdzam, te koszyczki są z opony :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Wcale się nie dziwię, że drugie życie opon jest tak często odwiedzane - to baaardzo niecodzienne pomysły :) Może z tego zrobisz "biznes"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak biznes... próbowałam, ale w dzisiejszych czasach każdy mówi "ee zrobie sobie sam" i tak to już jest. Pozdrawiam

      Usuń
  8. Zgadzam się z Joasią - można zrobić super biznes - tylko reklamować się trzeba na zachodzie i poleci - ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zachodzie? Właściwie to nie pomyślałam o tym wcześniej, a przecież tam rękodzieło jest bardziej szanowane niż u nas w Polsce. Tyle że u mnie z niemieckim na bakier... No i w moim przypadku koszty przesyłki są mega :(
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. coś niesamowitego, gratuluję pomysłu i wykonania. chętnie będę zaglądała częściej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i oczywiście zapraszam częściej do siebie :) Pozdrawiam

      Usuń
  10. Sama dostałam taki kosz zrobiony przez mojego szwagra z opony i jest śliczny. Super.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie - Twoje najładniejsze i kryją w sobie coś z biżuterii ;) A proporcjami w statystyce zapytań się nie przejmuj, nowe i nieznane zawsze wpycha się na pierwszą pozycję ;) Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szacunek za pomysł i wykonanie.Gminy i miasta powinny z pani pomysłu skorzystać i upiększyć okolice. Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a jaka farba sie nadaje do malowania opon ??

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne cudeńka - a jaka korzyść dla środowiska ,nikt po lasach i rowach już nie wyrzuci niepotrzebnego koła .Bo może cieszyć przez wiele lat taka ozdoba.

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczęka mi wypadła na podłogę,gdzie ja teraz ja znajde...
    Wrazenia nie do opisania ,,,cuda tworzysz !
    Opatentuj ten pomysł !!!
    dziękuje ze podzieliłas się swoją wiedzą w tym gumowo oponowym temacie !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdy zobaczylam łabędzia nie mogłam się oprzec i też postanowiłam coś takiego zrobić . Może nie jest idealny ale i tak jestem dumna .

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyroby z opon zużytych są przepiękne wykonane i ktoś miał do tego świetny pomysł;)Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  18. wyciełm platki kwiatka z opony ale powiedzcie jak je wygiąć na zewnętrzną stronę?
    To jest tak twarda guma,jak babcia ma sobie z tym poradzić,naoiszcie proszę a ja
    może wam pomogę w czymś innnym. pozdrawiam Gocha

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...